जिले में कोरोना संक्रमित लोगों की संख्या बढ़कर 524, जिला प्रशासन किया अपील

जिला प्रशासन ने बक्सर के जिलावासियों से कइलन गोहार, बदल के आपन व्यवहार, करी कोरोना पर वार

जिले में कोरोना संक्रमित लोगों की संख्या बढ़कर 524 हो गयी है। इनमें से 56 लोगों के स्वस्थ हो जाने की सूचना प्राप्त है।

student lone buxarजिले में कोरोना संक्रमित लोगों की संख्या बढ़कर 524, जिला प्रशासन किया अपील

बक्सर अप टू डेट न्यूज़ :- कोविड-19 के दुष्प्रभाव बढ़ रहल बा। अइसन में जिला प्रशासन रउआ सभे बक्सरवासी से अपील करत बा कि रउआ सभे बिना काम के अनावश्यक घर से बाहर मत निकली जा। जरूरत पड़ला पर अगर घर से बाहर निकल तानी जा त मास्क जरूर पहिन ली जा।

मास्क ही राउर सुरक्षा कवच बा। अगर मास्क नइखे त साफ रूमाल से चाहें गमछा से मुँह आ नाक ढक के बाहर निकली जा। बाजार में सामाजिक दूरी के पालन जरूरी करी जा। एक दूसरा से सट के मत खड़ा होई जा। बीच-बीच में आपन हाथ के सैनिटाइजर से साफ करत रही जा। बहरी से घरे गइला पर दोनों हाथ साबुन से ठीक से धो ली जा। सब लोग के कोरोना महामारी के रोक में आपन जिम्मेवारी निभाई जा। कोरोना महामारी के रोकल सबकर जिम्मेवारी बा|

16 अप्रैल 2021 को जिले में कोरोना संक्रमित लोगों की संख्या बढ़कर 524 हो गयी है। इनमें से 56 लोगों के स्वस्थ हो जाने की सूचना प्राप्त है। वर्तमान में जिले में 465 लोगों में कोविड-19 के संक्रमण का प्रभाव है। 01 मार्च 2021 से 15 अप्रैल 2021 तक कुल 47535 कोविड जाँच किये जा चुके हैं। इनमें से 43083 का जाँच रिपोर्ट प्राप्त है। कुल 4452 लोगों के जाँच रिपोर्ट की प्रतीक्षा की जा रही है।

इसे भी पढ़े ;————————————-

बिहार की सभी जिलो की खबरे पढने और देखने के लिए क्लिक करे

Show More

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button